מחלקה עסקית

לאחר הבידול בין המחלקה פרטית לעסקית חשוב להבין שגם באספקט המסחרי יש חלוקה לקטגוריות, והסטודיו צבר ניסיון ומומחיות בכל סקטור.


חנות מסחרית צריכה למשוך את עיני הלקוח הפוטנציאלי עוד בשלב חלון הראווה ולספק חוויית לקוח מהרגע שהתרשם מחלון הראווה והחליט להיכנס לחלל החנות.

מלונאות מצריכה התייחסות לחוויית חופש ואסקפיזם החל מהלובאים, דרך מסעדות ומתחמי ספא וכלה בחדר עצמו, שאמור לספק תחושת מרחב בחלל קטן יחסית לבית.


מתחומי מומחיות המחלקה:

  • מלונות 
  • מרכזים מסחריים 
  • קליניקות 
  • חנויות